2020. Február 24. hétfő
Egy elektromos autó átlagosan kilométerenként 70 grammnyi szén-dioxidot termel, csak nem közvetlenül, hanem az áramot előállító erőművön keresztül - mondta Hanula Barna, a Széchenyi István Egyetem dékánja.

Ehhez hozzájön a jármű gyártása során felszabaduló szén-dioxid: az akkumulátor kialakítása körülbelül 50 grammnyi szén-dioxiddal jár, és annak megsemmisítése is - bár erre még nincsenek pontos adatok - károsanyag-kibocsátást eredményez.

Egy dízel jármű csak 10-15 grammal bocsát ki több szén-dioxidot, mint egy elektromos autó.

_______________________________ajánló____________________________

 Visszajöhet az ősz haj eredeti színe?

 

Csodálatos, hol tart ma a tudomány! Egy természetes hatóanyag a haj keratinjával kapcsolatba lépve újraéleszti a haj eredeti színét. Klinikailag tesztelt termék.

Ilyen egyszerű használni>>> ____________________________________________________________________

 

A szakértő hangsúlyozta, mindezek alapján - a lokális emisszió miatt is - rövid távra, egy kis méretű, kicsi akkumulátorral szerelt autó valóban jobb lehet a károsanyag-kibocsátás szempontjából, mint a dízel vagy benzines társai, így egy nagyváros centrumának tehermentesítésére is jó alternatíva. Ugyanakkor a messzi utakra még mindig egy dízel autó a jobb választás.


Forrás: MTI
2020. 01. 22.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés