2017. November 24. péntek

Fókuszban: Egészséges reggelik

rost, rostok
A müzli száz éve hódít már a világon, és ma is a legegészségesebb eledelek közé tartozik. A különféle gabonapelyhek előnyös élettani hatásának titka a nagy rost- és az alacsony zsírtartalomban rejlik.
BŐVEBBEN


tojas

A tojásban megtalálható minden olyan tápanyag, amely nélkülözhetetlen az emberi szervezet számára. Ezért is fontos lenne eloszlatni a tojásfogyasztást visszafogó évtizedes tévhiteket.


BŐVEBBEN


joghurt

A szervezet védekezőképessége nagymértékben függ a bélrendszer állapotától. Rengeteg kórokozó és baktérium az emésztőrendszeren keresztül hatol be testünkbe. Ennek megelőzésére hasznos táplálékunk a joghurt. És még mennyi mindenre jó!


BŐVEBBEN


reggeli, glikémiás index
Szakértők szerint a reggelire fogyasztott alacsony glikémiás indexű (GI) ételek, például a mandula nem csak délelőtt, de a következő étkezés után is segítenek megelőzni a vércukorszint megugrását, illetve fokozzák a jóllakottság és telítettség érzését, amitől kisebb a túlevés veszélye.
BŐVEBBEN


fekete tea

A tea népszerűsége nem véletlen: a kellemes ital javítja hangulatunkat, felfrissíti az elménket, növeli koncentrációs képességünket, eközben ellazítja a testet, hosszú távú fogyasztása pedig az egészségünkhöz is hozzájárul.


BŐVEBBEN







Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés