2018. Július 21. szombat

válaszok: szex, pszichiátria

Dr. Vizi János szexológus, pszichiáter válaszol


Péniszgyűrű, kiduzzadt erek

A problémám a következő: a nem megfelelő merevedés fokozására kipróbáltam az ún. péniszgyűrűt, használatával jó eredményt értem el, viszont a péniszem felületén az erek riasztó mértékben kiemelkednek, megduzzadnak.

Kérdésem: Mi az oka a jelenségnek? Tisztelettel várom válaszát, de kérem, hogy az ne az legyen, hogy forduljak urulógushoz.

H. J.



Kérdés, csak akkor duzzadnak-e az erek, amikor használja a gyűrűt. Ha igen, akkor ez természetes velejárója az eszköz használatának. A gyűrű ugyanis úgy működik, hogy vénák elszorítása révén megakadályozza a vér eláramlását a péniszből. (Ha leszorítja az alkarját, ugyanilyen érduzzanatot fog látni a kézfején is.) Ha a duzzanat megszűnik, miután a gyűrűt leveszi, akkor nincs semmi teendő.
Dr. Vizi János




Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés