2019. Augusztus 25. vasárnap
segítség kérés
TOPIKNYITÓ:
T. Doktornő!! Segítségét kérném ,pajzsmirigy alulműködés miatt szedtem az l-thyroxin gyógyszert 100-as-ból napi 1 tablettát. Tavaly átállított a doktornő levroxra és napi 75.és másnap 100. így a hormon gyensúlyom felborult kevés lett. ezért májusban újra vissza állította 100-ra és l-thyroxinra. Sajnos tavasszal a bal kezemben kialakult ún. alagút szindróma de test szerte bedagadt a bokám térdem csuklóm egész könyékig és mostmár az ujjaim merevek főleg reggel. Nemtudom kinyújtani, nagyon feszít és fáj.Állandóan borzongok fázok, nehezen tudok menni úgy fáj ha lábra kell állni. A reuma rendelésen a Doktornő egyértelmüen pajzsmirigy alulműködésre gyanakodott, de a biztonság kedvéértnehogy valami reumás gyúlladás legyen adott movalis injekciót 3-at, de nem lett jobb.Endokrin rendelésre 2011 jan 07-re kaptam időpontot. Addig mitcsináljak? mikor múlik az izom merevség el? most L-thyroxint 100-at szedek pár napja. Előtte csak 50-et szedtem .TSH 37,926 Szabad T4 8,97 A vizesedés és a merevség a fájdalom mennyi idő múlva csökken? Mikor leszek munkaképes? 54-éves nő vagyok. Várom a válaszát . Köszönettel J Veronika.
juvet veronika
2010.11.19. 11:23