2024. Március 29. péntek
A nőket megszólítani kívánó marketingkampányok alapja, hogy a nők jobban az agyukba vésik a gömbölyded modelleket, így segítségükkel könnyebben elérhető a női célcsoport.

Különösen a fiatal nőkre jellemző, hogy sokkal jobban észreveszik és megjegyzik az átlagos súlyú, illetve pluszkilókkal rendelkező modelleket, mint a kimondottan vékonyakat – állítják a Florida State University munkatársai. A szakemberek emellett azt is kiemelik, hogy ha a nők nem csak csontsovány modelleket látnak, az önbizalmuk és mentális egészségük is erősödik.

A kutatás során a szakemberek 49 főiskolás korú nőt vizsgáltak, akik különféle képeket láttak vékony, átlagos súlyú és plus size divatmodellekről. Ezután a saját testükkel, illetve azzal való elégedettségükkel kapcsolatos kérdésekre is válaszoltak, illetve elmondták, mennyire vetették össze saját alkatukat a modellével.

Kiderült, hogy a sovány modellekre kevésbé figyeltek fe a nők, kevésbé tudták felidézni mind magát a karaktert, mint az öltözékét és környezetét, ugyanakkor rossz érzés kerítette őket hatalmukba saját testalkatuk miatt. A plus size modellekre ezzel szemben nem csak jobban felfigyeltek, de több pozitív érzést is éreztek, ami nyitottabbá tette őket a vásárlásra is.


Forrás: Medipress
2017. 06. 25.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés