2019. November 21. csütörtök
Szeretné idén télen megelőzni a náthát és az influenzát? Janine Bowring kanadai természetgyógyász öt olyan módszert javasol, amelyek segíthetnek ebben.

Az egészséges immunrendszer fenntartásának kulcsa a megelőzés. Vegyük tehát sorra azt az öt módszert, amelyekkel valóban megelőzhetjük a náthát és az influenzát!

nátha, influenza

• Az antioxidánsok kulcsfontosságúak az egészséges sejtek és az egészséges immunrendszer fenntartása szempontjából. A gránátalma, a goji és az acai bogyó, valamint az áfonyafélék (kék-, fekete- és tőzegáfonya) rengeteg szabadgyökpusztító összetevőt tartalmaznak, csakúgy, mint a kelkáposzta, a spenót, a brokkoli, a kelbimbó és a sárgarépa.

• Kerüljük a túl sok cukrot, az ugyanis elnyomja az immunrendszert. A baktériumok és a vírusok számára a cukor kiváló táptalajt nyújt a szaporodáshoz. A finomított cukrok helyett válasszunk természetes, gyümölcsökből és zöldségekből származó cukrokat.

• A téli hónapokban érdemes D-vitamin-kiegészítőt szedni, amit ebben az időszakban általában nem tudunk bejuttatni a szervezetünkbe a napfény révén.

• Csökkentsük a stresszt! A stressz a teljes endokrin rendszer kibillentésével megakadályozza az immunrendszer optimális működését. A kezeletlen stressz méregként hat a szervezetünkre, és számos káros egészségügyi következménnyel járhat, az alacsonyabb védettséget is beleértve.

• Rendszeresen méregtelenítsünk! Az öt legfontosabb méregtelenítő szerv a máj, a vese, a tüdő, az emésztőtraktus és a bőr. Optimális működésük biztosításához szükség van rendszeres tisztításukra. Válasszunk olyan méregtelenítő táplálékkiegészítőt, amely mindegyik fent említett szervet tisztítja, nehogy az egyik szervből felszabaduló méreganyag egy másik szervben rakódjon le.


Forrás: Medipress

Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés