2017. Július 26. szerda

A hónap témája: Az éltető víz

Folyadék, folyadékfogyasztás
Testünk nagy részét folyadék alkotja, melyből naponta kb. 2,5 liternyi választódik ki – ennek pótlásakor nem csak a mennyiségre, de a megfelelő minőségre is figyelnünk kell.
BŐVEBBEN


folyadék, folyadékfogyasztás

Szervezetünk napi 2-3 liter folyadékot igényel. A sör, a szénsavas üdítők, a gyümölcslevek, netán a csapvíz oltja leginkább szomjunkat? Melyik a legegészségesebb?


BŐVEBBEN


víz, fogyás
Csukjuk be a diétás könyveket, felejtsük el a csodatévő tablettákat! Kutatók szerint a sikeres fogyás kulcsa a vízivás, mégpedig étkezés előtt két pohárral. Az összefüggés azonban csak középkorúaknál és idősebbeknél áll fenn.
BŐVEBBEN


cumisüvegből ivó csecsemő, ital, anyatej,
Sok szülő számára kínzó kérdés, hogy a nagy nyári melegben adjon-e valamilyen italt az anyatejet vagy tápszert kapó gyermekének folyadékpótlásként. A Magyar Gyermekorvosok Társaságának ajánlásából kiderül a válasz.
BŐVEBBEN


keringési elégtelenség
Keringési elégtelenség esetén a szervezet szöveteinek sejtjeihez nem jut elegendő mennyiségben vér, ugyanakkor az anyagcsere melléktermékeinek onnan történő elszállítása is tökéletlenné válik. Egyszóval a vérkeringés alapvető célja nem, vagy csak részlegesen valósul meg.
BŐVEBBEN


ásványvíz
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség vizsgálata szerint a hazai ásványvizek csomagolásán lévő információk a vizsgált vizek majd felénél lényeges eltéréseket tartalmaztak a valós ásványianyag-tartalomhoz képest.
BŐVEBBEN







Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés